Friday, March 22, 2013

Suhailah tunjuk bakat terpendam....hahaaa

Assalamualaikum....

Tajukkkk....sorry la na...bukan nak menunjuk...saja nak share ja...

Ni pertandingan bicara berirama yang suhaila masuk...peringkat akhir daerah gombak....hari selasa hari tu...sekolah depa dapat no.4...dari 13 buah sekolah...haha teruk jgak la kan...

Tapi yang syok tu si suhailah la...ada jugak pertandingan untuk konduktor terbaik....suhailah dapat no.2...hahaa...suka dia sebab tak pernah pernah masuk apa apa pun sebelum ni...boleh pulak beraksi depan orang ramai...

Tapi saya rasa dia tak rasa panic atau seriau sebab membelakangkan penonton kot...hahaa cuba kalau beraksi mngadap penonton mau nya bersilat tak tentu hala dah tu kan...

Apa apa pun...layan la ye...:))

http://www.youtube.com/watch?v=iXU0IIi47SY&feature=youtube_gdata_player

posted from Bloggeroid

20 comments:

MulutPayau said...

Tahniah utk suhailah...
Saya dh tengok kat you tube tu kak, .mmng suhaila layak menang....tak berkelip saya tengok gaya Suhailah,..betul2 ada bakat.....

saniah said...

Mp/ina....tq ina...akak rasa kelakar kan dia tu...dia kata cikgu ambik dia sebab badan dia kecik so tak block kawan2 lain....hehee
Nanti akak bgtau dia aunty ina ucap tahniah :)

Kesuma Angsana said...

tahniah untuk dier yer

saniah said...

Kesumaangsana.....tq KA :)

che mid said...

Salam.. takdenya terpendam.. memang berbakat la tu. kita je emak bapak yang tak perasan. Dah terbukti kan.. tahniah dari Che Mid.

saniah said...

Kak mid......hehee boleh la tu kan?...tq kak mid

Nai @ TPJ said...

Lemah gemalai dia...

saniah said...

Nai....hahaa...sebenarnya dia garang tu mungkin sebab badan kecik kot nak elak kena buli...hahaa

Marya Yusof said...

As salam kak,

Kecil2 cili padi! Untung akak dapat anak yg bijak & serba boleh mcm suhailah... Tahniah! :))

saniah said...

Marya.....wkmsalam...Alhamdulillah.....
Ada lah sikit kelebihan dia..hehe
Hopefuly seimbang dunia akhirat ...tengah latih dia lagi ni esp tentang solat...hemm liat jgk tu :-D

makchaq said...

Tahniah Suhaila.. first time teruih dpt no 2.. tentu dia seronok dapat harumkan nama sekolah..

Kalau tasbih kena tekan2 keluaq no. tu selalu ada juai kat mydin/kedai barang haji/umrah. tapi yg tak pakai bateri la..

Dinas Aldi said...

Tahniah Suhailah & the geng! Bukan senang nak dapat tempat ke4 dari 14 buah sekolah tu! :)

Mak Wardah said...

Alhamdulillah, bagus na suhaila nih...

shazrina said...

tahniah suhailah :) kalau dah minat tu, teruskan lah nanti ..mak pon mesti bangga kalau suhailah selalu bawak balik piala kan? :)

saniah said...

Shazrina......tima kasih shazrina...piala rasanya takdak..cuma sijil penyertaan kot :) hehehe

saniah said...

Makchaq....tq makchaq...lawak la sy tgk dia kan..hehee

Oya ka ada kat kedai jual barang umrah/haji...blh p cari la nnt tq makchaq :))

saniah said...

Cikgu dinas...suhaila kata tq cikgu...:))
Puas hati jugk.la kan training pun 5 hari ja..takdak masa kan

saniah said...

Makwardah......tima kasih...tak la bagus sgt...biasa2 jaa

n O e s u h a i m i said...

tahniah suhailah...terror la tu dpt no. 2, no. 4 pun kira ok gak...1st time tengok bicara berirama ni..

saniah said...

Noe.....tq :)
Dah lama ada pertandingan bicara berirama ni....english version nama nye choral speaking...yg tu pun suhaila jd conductor jgk tp tak menang apa2
Hehe