Saturday, March 30, 2013

Tetiba rasa syahdu...

Assalamualaikum



Terima kasih buat semua yang singgah di sini....walaupun blog ini membosan kan dan jarang sangat dapat memberi input yang ilmiah ...ada juga yang sudi menyokong...saya terharu

Jutaan terima kasih ....
Jumpa nanti ya

posted from Bloggeroid

16 comments:

Kopiolimauice said...

sharing is caring sis ;)

Nai @ TPJ said...

Nama pon personal blog, akak.. Sesedap oren la kita corakkan.. Ngee..

MulutPayau said...

Semoga persahabatan alam maya ini berkekalan hendaknya...Thnks kak sudi terima saya sebagai shbat alam maya....

saniah said...

Kopiolimauice...
Thanks dtg singgah ya

saniah said...

Nai....wahh perumpamaan baru tu...sesedap oren..hahaa
Tq nai

saniah said...

Mp/ina...
Trima kasih utk ina krn sudi jd sahabat maya akak ni...:))
Sma sama lah kita mndoaka ya... :)

Dinas Aldi said...

Semoga persahabatan antara kita kekal hingga ke akhir hayat, kak Saniah :)

saniah said...

Dina/cikgu.....insyaAllah cikgu...insyaAllah :)

Zaitun said...

Terima kasih juga buat saniah sebab sudi jadi sahabat alam maya kak Zai.

TiranaAduka said...

salam sis saniah...
Mana ada bosan blog sis ni.........ok je ta baca......keep bloging sis.....

Opsssssss lawatan malam tirana aduka....

saniah said...

Tiranaaduka....oyaka??...terima kasihhh
Akak pun dah lama tak jln ke blog TA...tak sempat skrg ni ..nnt akak jengok2 k :))

saniah said...

Kak zaitun.....sama sama kasihh :)
Harap2 kita dpt bertemu satu hari nnt ya kak..:))

Marya Yusof said...

As salam Kak,

Sihat?

Terima kasih pada akak juga sudi jadi kawan/rakan maya Marya... W/pun tak pernah jumpa boleh rasa mesra itu! Chewaahh ;)) Have a nice day kak :))

n O e s u h a i m i said...

sape yg kata bosan?? dapat jumpa akak di alam maya ni pun dah bess..

saniah said...

Noe.....thankyou dik
Akak pun suka jmpa noe kat alam maya... ;))

Cikda said...

salam kak saniah,

cikda ni lagi la baru kenal blog2 ni kak.. tapi banyak yang kta boleh kongsi dgn berblog ni.. cikda dapat banyak pengetahuan dari blog2 yang cikda baca.

ada yg pandai memasak, berkebun, pandai didik anak2.. peghhh.. itu semua tak dpaat dalam tv, majalah semua kak.. kat sini lah kita dapat berkongsi segalanya..