Wednesday, March 13, 2013

Pertengahan 40...

Assalsmualaikum

Seperti tajuk lah kan....akak ni hari ni ( 12hb Mac ) dah cukup cukup berada di pertengahan 40 an....angka 45 tu lah

Apa rasa?....kali ni rasa lain sikit
Terasa makin hampir...mungkin saya rasa diri makin tua kot...
Apa nak kata...memang udah lama pun hidup...dah 45 tahun

Sekarang terbayang apa yang telah saya buat selama hayat ini...

Memang belum banyak pun yang saya buat untuk bekalan....sekarang dalam proses menambah ilmu....semakin belajar semakin banyak yang saya tak tahu...

moga Allah beri lebih masa untuk saya demi menambah ilmu ....moga Dia mengasihani saya...ameeenn

Marilah kita bersama sama memperbanyak masa untuk menambah ilmu...bahan bacaan banyak...tak sempat membaca takpe bukak tv malam jumaat dan hari jumaat...ada rancangan keagamaan...mudah lagi pasang earphone dan dengar ceramah ustaz kat youtube :-)

Jom...

Terima kasih kerana singgah....

Jumpa lagi....daaa

posted from Bloggeroid

34 comments:

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

Assalamualaikum.selamat Hari Lahir.semoga sentiasa didalam lindungan dan Rahmat Allah SWT

Dinas Aldi said...

Selamat hari lahir, kak Saniah. Semoga dipanjangkan umur untuk terus menambahkan ibadah, dimurahkan rezeki serta dirahmatiNya selalu, amin.

Nai @ TPJ said...

Selamat Hari Lahir, kanda.. Moga dirahmati Allah selalu hendaknya,,, bila nak mengopi nih?

Marya Yusof said...

As salam Kak,

Muda lagi tu kak... Life begins at 40's...hihihi... Akak masih nampak muda & mengancam gitu ;))

inazamri said...

bday akak yg ke 45 ke hari ni? epi bday ye kak.Apapun marilah sama2 kita audit diri kita sdiri apa yg kita dah buat selama hidup ni.sama2 kita mencintai akhirat.

saniah said...

Kak nah.....ameeenn
Terima kasih kak nah

saniah said...

Dinas...ameeeeenn..
Terima kasih dik cikgu :-)

saniah said...

Nai.....ameeenn....trima kasih syg ke dinda...:-)
Eh bila bila pun boleh...bgtau je...jom

saniah said...

Marya.......hahah..mengancam apanyaaaa...aduhaii
Ada2 je marya..anyways thanks ;-)

saniah said...

Inazamri.....ina semlm birthday akak...:-) dah tua laa
Betul kata ina...jom.sama2 kita blajar jom

Hanis Azla said...

Salam kak Saniah..

Alhamdulillah.. Selamat hari lahir kak.. semoga terus mendapat keberkatan umur dan keberkatan rezeki hendaknya.. betullah kita semakin kita belajr semakin banyak rupanya yang kita tak tahu.. betapa luasnya ilmu Allah itu kan Subhanallah...

saniah said...

Fea / hanis......ameeenn terimakasih fea....
Memang betul fea...akak ni malu betul dgn kwn2 yg pandai2 kat kelas ni....terasa mmg bnyk betul masa yg akak dah bazirkan kerana sikap tak ambik tahu akak ni....mm sedih laa

Zaitun said...

Selamat hari lahir buat saniah semoga hidup bahagia dan sentiasa dalam redha Allah.

InsyaAllah jika ada kemahuan tentu boleh meningkatkan ilmu untuk bekalan kelak.

Lydia Miza said...

moga kita manfaatkan usia kita kan kak...muahh

MulutPayau said...

Selamat hari lahir kak....semoga sentiasa di bawah limpahan rahmat-NYA ..

saniah said...

Kak zaitun....ameeeenn
Terima kasih kak zai

saniah said...

Lydia miza.....ameeenn <3

saniah said...

Ina/mp....ameeeenn
Terima kasih ina

Bui Junaidi said...

BUI 4 TAHUN LAGI AKAN MASUK 40..HUHU..TAKPER,UMUR TAK PENTING,YG PENTING JIWA SENTIASA MUDA REMAJA..HAHAHA

azieazah said...

Sama ler kita. Tapi saya masih bergelut lagi nak kerja sungguh-sungguh.

Kehidupan tak sama kan. Tapi kita memang kena terus menambah ilmu yg ada.

sitiezahim said...

selamat hari lahir kak saniah dan salam kenal dari deutschland :)

makchaq said...

Happy belated birthday.. Speaking london u..

Semoga sentiasa dalam rahmat Allah...

Mak Wardah said...

Kita sebaya, ada apa pd angkakan yg penting diri kitakan

saniah said...

Mak wardah.....betul tu..:-) yg penting cara kita mmbawa diri kita ....kaann :)

saniah said...

Bui junaidi....alaaa muda lg bui ni....takpa..umur meningkat bersama dgn kematangan...itu yg penting kaaann :)

saniah said...

Azie.....mmg betul tu...apa2 pun kita sama2 berusha mmperbaikki khidupan dgn cara tersendiri kan
Gud luck to us :)

saniah said...

Sitiezahim....trima kasih siti...salam kenal dr akak jgk :)

saniah said...

Makchaq.....tq makchaq hehee sesekali speaking london takpa aihhh
Ameeenn

IdaShazana said...

Happy birthdy kak. Semoga happy selalu

saniah said...

Idashazana.....terima kasih idashazana....salam kenal :)

n 0 e s u h a i m i said...

hepi belated besday kak saniah...semoga kak saniah bergembira selalu..dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki...mari lah kita sama2 menambah ilmu..

❤Kamsiah❤ said...

saya pun th ni dh masuk 43 th..:)

saniah said...

Kamsiah....ish muda lg tu..:))

saniah said...

Noesuhaimi.....tq noe...jom blajar..sikit2 lama2 jd bukit :)