Sunday, March 10, 2013

Betul la sangatttt....

Assalamualaikum

Hari ni nak lepak lepak jeee macam ni.....hahahaaa


***husband yang buat kerja hari ni..vacum bilik bilik kat atas....hahahaa bini ternak lemak

Hari ni je lah pun...selalu mokcik ni le yang buat kannn

Okay terima kasih singgah

Jumpa lagi ya

posted from Bloggeroid

8 comments:

MulutPayau said...

Sesekali nak jugak rehat kan kak....seronok kalau husb bantu hari2....

Nai @ TPJ said...

Baik nye cik abg... Untung akak.. ^_^

saniah said...

Mp/ina.....tu la kaaaann tapi nk minta dia buat hari hari tu tak kan jd kenyataan lah kan heheee

saniah said...

Nai.....itu je lah cara dia exercise...haha
Mmg untung sesangat tau...sesekali je lahhh

Kesuma Angsana said...

rehat2 ye

Dinas Aldi said...

Suami penyayang tu, alhamdulillah :)

Zaitun said...

Beruntungnya dapat husband yang tolong buat kerja rumah.

Hubby kak Zai tak suka buat kerja rumah tapi suka bawa jalan2 hehehe...

~Kak Nah Backyard (^_^)~ said...

wah2..betul2 rehat..=)