Wednesday, February 13, 2013

Petang yang senyap....si comel ini memaksa ku pulang

Assalamualaikum

Senja itu kembali semula ke kuala lumpur....selamat tinggal kampung ku...




Sedih ooo...

Tapi ini yang memaksa kami pulang ke kampung....worth kannn...:-)



Dengan si kakak zara safiya

Menghadiri majlis aqiqah si comel ni laa...
Cucu Haji Talib yg ke 16...cucu lelaki ke 4...AYDAN ASKANDAR...usia 2 bulan setengah...moga mmbesar menjadi anak yang soleh...berjasa pada mak ayah ya..ameeeenn

O sempena cuti yang panjang ni...kononnn nak baca ni...ishh anak anak semua ada ni..kalau ada masa laa kan...:-P


Tu je...terima kasih singgah yaaa
Daaa

posted from Bloggeroid

15 comments:

inazamri said...

ramai yg balik kg tapi kami tak balik pun cny ni

Nai @ TPJ said...

Lagi doblas tu cucu pompuan? Waaaaah....! Mmg worth it, kakak.. Balik tgk little angel..

saniah said...

Ina....memang ramai sgt sgt....penat! Tapi dah buat kenduri si comel...gagah jugk laa hehee

saniah said...

Nai...iye kami ter lebih kaum hawa...hahaa...memang kaum lelaki dlm family akak tak boleh buat keputusan la..hehee esp bab shoping2 kan

Bui Junaidi said...

BAMBAM NYA..

nazeef nazeem said...

Salam perkenalan....saya sjak dah bernak pinak nih..mmg dah takder mase nak baca buku cerita..rindu pulak rasanya....follow me back ya

Dinas Aldi said...

Sangat la berbaloi balik untuk si dia yg sangat comei tuuu!
Saya aminkan doa tu :)

saniah said...

Bui junaidi....hehee kaaaan?

saniah said...

Nazeef nazeem.....salam.perkenalan dear... :-) thanks datang berkunjung ya nnt i follow u k

saniah said...

Cikgu/dinas....tq cikgu :-)

Mak Wardah said...

saniah, kami anak beranak kat rumah aje CNY.SUka tgk gambar2 tu.

azieazah said...

Dah balik KL ke belum ni?

saniah said...

Azie...dah laa...i balik kejap je.. Kenduri ahad...isnin ptg dah balik kl..susah dah nak stay lama lama sejak anak dah besar2 ni...msg2 ada agenda sndiri kat kl... :-(

saniah said...

Mak wardah...mak wardah ni nama nye siape ye? :-)
Oo akak pun balik kejap je ...sekarang lepak je kat rmh ;-)

Kesuma Angsana said...

seronok balik kg ye !