Wednesday, January 9, 2013

Ape kena ...?? :) :)

Assalamualaikum

Saje takde apa nak tulis..layan je budak pre teen ni...:-D














Udah macam tu plak kann tapi tu lah anak anak kann...penawar hati.. :-D
Susah macam mana pun hidup ni..derita ke sengsara ke..demi anak kita tetap berusaha untuk beri kan yang terbaik untuk mereka

Sebab kita dah tahu hidup susah jadi kita memang seboleh nya tak mau diaorang susah macam kita...kan.. :)

Moga anak anak kita berjaya dunia akhirat...moga mereka mnjadi anak anak yang solleh dan solehah...ameeenn

Terima kasih ....jumpa lagi

posted from Bloggeroid

16 comments:

suri solehah said...

ameen..salam kenal kak..betul tu kak..anak2 mcm dialah racun dialah penawar....

Kesuma Angsana said...

doakan anak2 kita semua ye

MulutPayau said...

Semoga anak2 kita berjaya dunia dan akhirat..

azieazah said...

Aammiiinnn... memang kita sebolehnya mahu anak-anak kita menjadi lebih baik dari kita hari ini...

h a p r a q said...

kita memang nak yg terbaik tuk anak2 kita...semoga menjadi anak yg soleh n solehah..

saniah said...

Suri.....salam utk suri jgk.. :)
Kita sama sama cuba jd ibu mithali ya :)

saniah said...

Kesuma angsana....In shaa Allah.. :)

saniah said...

Mp/ ina...betul tu ...In shaa Allah :)

saniah said...

Azie.....amiiiiinn...betul tu azie..In Shaa Allah .. :)

saniah said...

Hapraq....In shaa Allah...sama2 lah kita berusha mndidik mereka mnjadi insan cemerlang dunia akhirat ya :)

Dinas Aldi said...

Amin. Semoga membesar sebagai anak solehah & menyejukkan hati mama & abah :)

makchaq said...

Memang itu la harapan kita, mak bapak ni..
Preteen.. tapi masih nampak keanak2an dia.. comel..

ieda said...

ekekek tanjat saya kak ;)

Zaitun said...

Harapan ibubapa terhadap anak2 sememangnya menggunung...In Syaa Allah dengan izinNya dimakbulkan.

eynda said...

Ameennnn....

Kadang kala taknak anak hidup susah macam kita dulu.... tapi dalam masa yg sama takmau mewahkan sangat diaorg... supaya hidup diaorg sentiasa beringat tak semua yg kita nak senang2 akan dapat... kalau semua senang dapat nanti diaorg tak pandai menghargai pulak... :-)

Uncle Lee said...

Hi Saniah, she's cute. Nanti dia 18 years old, they boys semua lintang pukang...and you dapat makan goreng pisang, mee rebus when they come to date her. Ha ha.
Have a nice day and keep a song in your heart.
Lee.