Thursday, March 1, 2012

entry saja saja je

Assalamualaikumwarrahmatullah....

Nak bagi tengok gambar lama...lagiii...

Sory la quality gambar kureng memuaskan...ambik guna hp je ya....kalau tak lawa he he minta maap la...realiti nya bunga2 tu semua cantik cantik..fresh fresh semua aa...

Layan yaa...gambar gambar masa majlis resepsi anak sedara husband ( kira anak sedara saya jugak la kan...) ari tu...ni yang unik unik pada mata saya je lahh...:)


Pelamin...simple je kan...i likeee....:) tapi ada lagi sebenarnya yang diaorang tambah kat coloum kiri kanan tu...tak ambik gambar pulak :) tu depan depan tu pun ada jambangan bunga...chehh mana saya letak gambar tu haa...? jangan jangan dah terdelete...hemm..besar kemungkinan laaa


Ni tempat makan pengantin...hemm biasa biasa jee....


Saya suka tempat bunga tu...kaler dia pun menarik macam nak makan je rasa nya...ha ha ha...


Ni jambangan bunga yang diletak di sepanjang runway tu nanti....ish model tak berbayar tu setia je ikut mama...he he


Kedua dua pengantin ni bekas pelajar MMU...sekarang dua dua dah bergelar pensyarah ...si isteri ( anak sedara kami ) mengajar di MSU...si hubby mengajar di ASWARA....dua dua creative punya kepala...so terhasil lah salah satu kreativiti mereka...actually deco pelamin dan photographer masa weeding ni pun adalah kawan kawan dia orang....semua mereka ni bukak bisnes ni lah...event organizer...pandai kan budak budak sekarang ..independent betul

Tapi kerja macam dia orang ni memang kena kerja kuat lah....bukan senang nak rebut peluang sebab ramai yang bukak bisness ni...saya faham sangat sebab saya pun hidup bersama golongan org2 kreatif juga...cuma husband dah berlesen dan udah veteren.kihkihkih...diaorang ni tak de payah berlesen lesen...masih baru lagi kan...


Haa inilah rupa benda benda bergantungan tadi dari dekat....tengok lah kreatif kan? mentol di letak kan bunga di dalam ni dan digantung di pintu gerbang...emm sebenarnya masa bergantungan tu saya memang tak perasan benda alah ni...hehe ya lah buat waktu malam..lampu bukan nya terang benderang sangat dalam dewan tu...kalau waktu siang mungkin saya perasan kot...:) ke atau makngah ni yang buta ??? ekkk


Ni deretan cupcakes di jadikan kek tingkat masa upacara potong kek di rumah pengantin lelaki seminggu selepas resepsi di atas sana nun...comel comel tapi bila pelawa kat budak budak ni sapa pun tak teringin nak makan...diaorang kata terlalu creamy...hehe mama suka kaler merah tu...menyengat... :)

Hemm itu je lah nak tunjuk..saya confirm gambar gambar yang lain tu duk dalam lappy saya yang dah rosak tu...habis laaa..:(

Terima kasih kerana singgah...jumpa lagi

11 comments:

L said...

comelnya cupcakes die...=) nt kawen nt nak buat gini jugak lah..=)

saniah said...

Itula kan L....mmg comel..kawen nnt jgn lupa jemput anty tauu...err bila tuu? :)

♥MAMASYAZA♥ said...

semuanya nampak cantik

Liza @ Adzriel AB said...

cantik je gambarnya... nampak seri majlis.

ainnoraini said...

cantikk..suke tengok cupcake tuu..

MulutPayau said...

semuanya cantik...mmng kreatif betul...
Cupcakes tu mmng comel sangat....

Zaitun said...

Nampak semua cantik tapi yang paling special cupcakes dan tempat makan pengantin...kak Zai suka.

saniah said...

MAMASYAZA....tu la..cantik dan simple kan..thanks mamasyaza


LIZA......thanks..:)


AINNORAINI....hehe...memang menyelerakan dan cantik kan..:)


MP@Ina.....iyekan..i pun suka cupcakes tu cuma masa tu perut dah penuh sgt2..dah tak blh isi lagi dah..rugi ek? :)



KAK ZAI.....samala dgn saya kak...suka sangat dgn cupcakes tu..bila la saya nk cuba buatnya..aihh :)

NzA said...

wow, meriahnya trutama tang cupcake tu...trliur tgk.....

saniah said...

cikgu NzA....memang meriah..hehe cupcakes hemm semua org suka ..:)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

warna kek dan cupcake tu sy pon suka..syg nk mkn :-)