Wednesday, February 29, 2012

WW..??? mana boleh wordless...

Assalamualaikumwarrahmatullah...

umpphhh....ssshhhh


                                  * gambar dari google...


sooo lazyyy...but...soo yummyyyy

Ha ha ha makngah mana boleh wordless...nak cakap jugak..nak potpetpotpet jugak..

Makan ini hari ni..sebab?? digoda dan tergoda....emm what can i say...mother's love is above all...anak minta beri aje lah walau makanan segera....cekali cekala yaaa dik

terima kasih kerana singgah...jumpa lagi

6 comments:

Hanis Azla said...

mmg sekali sekala layankan juga permintaan anak2 nak makan fast food sbb mamanya pun kdg2 teringin sama.. he..he..

Zaitun said...

Kak Zai pun macam tu ambik anak terus ke fast food,ikut selera anak cekali cekala hehehe...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

perghh nmpk kepci lak..adik komen dan lari laju2..takut tergoda

saniah said...

HANIS....memang iya..hehe akak pun suka wrap kfc..ehemm


KAK ZAI....hehe..kita ni kdg2 masak nasi bagai tapi bila anak nmpk muka kita dan minta kfc/mcD ke trus lencong..dah tak ingat nasi dahh...:)


MIZA....oo suka kepci ye??? jgn lari nanti takdpt bau ni..sedappp :)

NzA said...

ibu nza pn xpernah buat wordless cz suka membebel...ngee

saniah said...

NzA....sama la kita cikgu..suka mgomel ngomel..ceria hidup :)