Friday, January 13, 2012

TOLONG TINGGAL LINK...SENANG I NAK FOLLOW YOU...

Assalamualaikum...
sebenar nya tajuk besar2 gitu sebab nak tarik perhatian bloggers yang follow saya tapi tak tinggal link untuk saya pergi ke "rumah" mereka pulak...:) saya pikir dengan cara gitu je lah saya dapat feedback dari diaorang semula...hehehe...kelakar ke? harap harap blogger tersebut tersedar yang saya tak pergi "rumah" dia bukan sebab saya sombong tak nak campur orang tapi...hehehe dah alamat rumah tak bagi macam mana nak singgah??....sila check kat setting ya...enable kan link anda...:)

Terima kasih kerana singgah...jumpa lagi

5 comments:

azi said...

Salam ..
Bertemu kembali kita kak...tak terlewat lagi kot untuk saya ucapkan Selamat Tahun baru...:)

ainnoraini said...

Saya pun ada jugak terkene mcm tu... Bila nk gi "rumah" dia tapi tak da alamat la pulak...jadi nye tak jadi la nk singgah...

Akak tau kan alamat " rumah " saya huhuhu...rajin2 la singgah ye...

saniah said...

azi...salam 2012 untuk azi jugak..apa kabar?lama tak post cerita..miss ur story lah..:)


Ainnorainni....akak setiap hari mesti masuk rumah ain..minta maaf lah sbb kadang2 tak ucap hai hai sebb nak cepat dan ada masa tu plak guna hp..leceh nak menaik guna benda alah tu kecik sgt..:)

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sarat gamabr .puas jamu mata.terima kasih sudi berkongsi ngan kami kat sini kak.entah brp jam akak siapkan entri ni..terbaik!

saniah said...

MIZA...hehehe akak suka menaip dan bercerita..tak lama pun buat entry ni kejap je...unifi laju kat rumah so kejap je upload gambar..:) glad u enjoy our trip..:)