Tuesday, November 29, 2011

rasa nye nak juga

Apa eh??....saya rasa macam nak jugak..tapi masih duk pikir pikir berbaloi ke? kot kot nanti rasa menyesal memiliki barang tu? sebab ? guna memang guna...tapi bukan keperluan...tapi kalau ada bagus juga...aihhh pening juga ya..hubby ok je ...kalau minta dia sponsor ade la soalan soalan sikit tapi rasa nya ok laa..:)

Emmm....dah masuk tahun baru 1433 dan akan memasuki tahun baru masihi....hihi mencari alasan la ni...

Nak buat orang suspen....ha ha ha...takde la.....rasa nya macam nak reward diri sendiri..emm so nak rembat la apa apa yang tengah hebat di tayang kat mall tu sekarang nih...tu jeee....:)

Rasa sakit hati tak baca entry kali ni? ke rasa macam ntah apa apa si saniah nih...tu pun nak tulis....:)

Saja...

so apa apa pun terima kasih kerana singgah....jumpa lagi dan kalau nak tahu jadi ke tidak saya rembat...tungguuu...saya pun tengah memikir ni...nanti nak timbang2 *wink*

5 comments:

luahfikiran said...

SALAM,
BENDA APA TU?

azieazah said...

Amboiii... pandai main suspens suspens skang ya?

Cepat bagitau!

tengah tunggu nii...

*tak pasti samada dah jemput ke belum, tapi nak jemput lagi lah:
Pertemuan Blogger 18 Dis: Jemputan Istimewa

Ros said...

Salam Saniah,

Benda apa la yang tengah dok pikir nak rembat tu Saniah....?Buat saspen Kak Ros ja nih....

Dinas Aldi said...

Apa benda tu kak? Buat saspen ja nih..

Takpa, cek tungguuuuu!

saniah said...

DATUK LF.....salam kembali datuk..oo tunggu sat datuk..saya masih mempertimbang kan ni..kena bijak dlm hal ni..:)


AZIEZAH.....baru duk fikir..jgn kata u suspen..i pun suspen jugak..nak rembat ke tidak..kihkih

oya..dh jemput dah tu i kata nk pujuk si husband tu..tgk mcmana..:)

KAK ROS.......Salam kembali kak...tunggu sat aa saya pun tengah fikir ni...emm

CIKGU.........haa...tu la duk fikir ni..sat sat aaa