Monday, October 17, 2011

terima kasih dan sila lah masuk...

Balik dari bersantai santai kat the curve petang tadi saya bukak blog ni...wootwoot..(buat bunyi macam keretapi mainan tu..) ada lagi sorang follower masuk...hemm terima kasih pn Noraini ( saya agak je nama beliau noraini..kalau salah minta maaf banyak banyak ya..sila lah betulkan saya..) dari http://ainnoraini.blogspot.com terima kasih kerana sudi berkawan dengan saya..:D

Saya akan kerap ke rumah puan..macam yang saya buat pada kawan kawan yang lain..hemm akan bertambah lah lagi masa saya menatap netbok ni...hehe harap jangan sampai terlupa nak ambik anak kat sekolah dah lee...:D

Oya..kali ni ada beberapa gambar saya dan family merayau kat the curve tadi..kali ni nak start involve family dalam blog sebab dah nampak macam family member dah approve penglibatan saya dalam bidang blogging ni...( hishh cakap macam la hebat sangat kan..ha ha ha..)..:D

Tapi ni dah lewat malam ni..kita sambung esokjadi biar saya tidur dulu..esok sekolah kena bangun awal...aiiiii macammana nak sihat asyik tidur lewat jeee...

okay selamat malam ya..jumpa esok

terima kasih kerana sudi singgah..mengantukkkk dah nii....

4 comments:

Kakzakie Purvit said...

La... dah penat pun masih rajin buat N3 saniah ye. Kakak kalau cuti blog pun cuti. Kakak tunggu gambar yg nak tunjuk tu nanti.

saniah said...

kakza..balik semlm awal sebenarnya tapi sibukkan diri dgn membaca blog org dulu..tgk2 berita 12mlm pastu bar masuk blog sendiri..hah tgk jam dah pkl 1am..:D kalut2 dpt jugak buat n3..sikit je..pagi ni lepas anak g sklh tdur kejap..apa punya mak ni kan

sekadar satu coretan said...

terima kasih laa...sudi bertandang kat rumah kite jugak...

saniah said...

ainnoraini...no problem ..memang saya kaki jalan..:D..tapi sekarang ni panas sangat so jalan2 kat blog pun dah kira puas hati dahh..