Thursday, July 7, 2011

terima kasih

Saya excited lagi..macam masa mula mula ada 3 org follower dulu. Ni dah jadi 14 org wahh teruja makngah. Apa taknya yang masuk ikut tu bukan calang calang follower...saya tabik betul dengan diaorang (kakak2 ni) kalau tengok komen pada satu satu entry dia orang ni waduhhh....salute lah. berderet deret...ada tu sampai 70 sekali komen...saya nak letak komen pun segan..bukan apa duk fikir pulak ada ke masa dia orang nak baca komen saya ni?

He he he berprasangka tak baik...bila saya letak je komen..terus kakak ni join jadi follower....hehe thank you ye kak azie...dan sebelum tu kak cik seroja..kak azlina dan kak za..he he kalau di kenang balik entah2 saya sebaya aje dengan mereka ni..pandai pandai saja saya panggil kakak kan? Buat pengetahuan semua saya BARU berusia 43 tahun...kah kah kah perasan.

Jadi kalau terkena yang sebaya tu bg tahu lah ye? boleh di perbetul kan sebelum terlambat...macam rosdiana...lydia miza..chik Na..fara tu saya rasa sah sah mereka adik adik saya...hehe tapi al-lavender tu sah sah lah bukan adik atau kakak...gurau ya tuan..:)

Dan yang pasti saya tak lupa ialah follower pertama saya iaitu Shidah yang memberi dorongan meng create blog...thank you shidah...luv you..:)

Saya memasuki ruang blog bukan dengan niat nak berniaga walaupun adik adik (sendiri) ada mencadangkan nya tapi saya sendiri kelam...nak berniaga apa? entah!! jadi baik saya teruskan dengan niat saya masuk blog sebab nak menulis dan mencari kawan...baru baru ni jugak saya menambah kenalan lagi...sebelum tu saya dah macam selesa dengan blog kawan kawan yg sedia ada yang mana setiap hari blog blog tu lah yang saya kunjugi pastu fikir pulak ehh...kenapa la dah lama tak berjalan ke blog blog baru...so saya pun tambah lagi kunjungan ke blog yang baru saya jumpa...

Ada lah satu dua yang betul betul menarik...yang macam remaja remaja tu biarlah anak anak saya yang mengunjungi nya....ehh tapi ada juga satu blog remaja ni yang sering saya kunjungi jugak...si yuyu zulaikha saja suka suka walaupun ada juga tulisan dia yang langsung saya tak faham..hehe iyalah bahasa sms dan bahasa remaja..manalah org lama mcm saya ni nak faham..adehh

Oleh itu jugak di sini saya ingin menyampaikan rasa terima kasih saya atas kesudian puan2..adik2 dan tuan yang seorang ni menjadi follower saya yang serba kekurangan ni..he he beriya iya kan si saniah ni...tapi tak kisah lahh...saya happy dan saya mahu semua orang tahu yang saya happy...:)

Terima kasih kerana singggah...

4 comments:

azieazah said...

Terimakasih kembali SANIAH. Jangan lah panggil saya kakak, sebab nampaknya kita beza umur setahun saja. (I 44)

I menjadi follower U yang ke 14. Yesss!

I pun dah listkan blog U. Semoga terus terjalin hubungan yang mesra sesama kita.

Sizuka said...

K.Siti,

Love you too! *muaks*

saniah said...

aha...dah agak dah..sebaya kita. Blog azie semmg nya salah satu blog wajib dijengah setiap hari..tnk you azie..:)

saniah said...

shidah...hehehe..bila nk pekena teh tarik?(mcmla minum teh tarik kan haha)caling2 aa