Tuesday, May 17, 2011

tiramisu

ehemm ....gambar projek aku khamis lepas...tau tau ..dah lama tapi bukan salah aku yaa.. Nak aku post awal2 dulu kan ke blogspot ada problem jadi sekarang ni baru la dapat di pamerkan hasil pembelajaran aku..hehe tak tau la lepas ni boleh buat lagi ke tidak.

Aku buat tiramisu ni dengan tunjuk ajar shidah from http://dairimama.blogspot.com , yaa..aku tak lah malu mengakui nya yg aku tangan bangku...emm...:( kena la brguru kan bila dah tak tahu tu.


Adik2 dan mr.H kata sedap..bagi aku ok la kot sebab aku belum pernah rasa tiramisu ni..kalau p sec receipe pun aku akan pilih cheese cake dari tiramisu...tapi di sebabkan teringin sgt2 nak rasa tiramisu buatan sendiri (mcm la aku yg buat...)..so at last dpt la juga aku merasa nya.. thanks shidah...


hari ni public holiday..ingat nak g swimming tup2 malam tadi cikgu tusyen antar sms bagi tahu pukul 9 pagi ni ada kelas...aduhaiii...cancel programm...


So kepada you all....have fun today...jgn lebih lebih..esok kerja dan sekolah ya..:)


thank you for dropping by..:)

2 comments:

Ain said...

lebih apanya Ti...hehehe

saniah said...

ain....hehe u ingat apa tu? aiyaaa