Wednesday, May 18, 2011

eh eh mana pegi nya..?

Bukak bukak je blog ni ada la aku nampak dah bertambah sorang followers...makngah excited sgt sgt...nak tgk la kan sapa yg join me follow makngah ni kan...ehhh semua muka2 followers dah lesap...masih lagi stated kat situ kata 8 (hehe...malu..) followers tapi photo2 tadak....haaa blogspot buat hal lagi ke?? seingat aku takdak la aku mengubah apa setting semlm...hishh apa pasai nihhh...?

blogspot ni pun kalau nak usik apa2 tu bgtau la awai awai...jgn siap zass zuss ja..terkejut makngah tauu...aku nk tgu tengahari sikit kot2 ada muncul wajah2 followers aku ni..aihhh frust nyaa...pagi pagi buat hal...

Ha ada satu lagi makhluk yg buat hal pagi ni...geram lagi ni so aku akan update later...geram betul...rasa nak hantar g kandang buaya pun ada nih...emmm

so anyway thanks for dropping by...:)

4 comments:

sindiketsulit said...

saya syak, sayalah follower yang terbaru itu,
tapi mmng hari nih follower semua lari. begitu juga di blog saya.
blogspot jahat!

Kakzakie Purvit said...

Ahaaa.... sabarlah dgn segala ujian. Nanti oklah balik....

Dinas Aldi said...

Cek singgah ni..cek singgah..hehehe

saniah said...

Ros..terima kasih jd pengikut..eh bukan pengikut ajaran sesat aa...oo kalau gitu dah tak risau la semua blogger dpt masalah yg sama..legaa


kak za...tengah sabar ni..:) tu yg dh dkt nk malam baru log in ni..hilang dh rasa geram..:)

dinas...hehe terima kasih terima kasih...nanti kita jalan p rmh hampa pulak noo...:)