Monday, May 23, 2011

layan..

emm...sapa kenal Nur Kasih ?? tentu ramai yg kenal...dah follow cerita dia dari hari pertama sampai la ke akhir cerita kisah hidup dia...hishh aku ni ketinggalan keretapi lagi ni...aku tak kenal pun dia...tengok kat tv masa tertekan butang no 103 kat remote astro...teruk ke aku ni? ermm...tapi masa tu semua org bercerita pasal Nur Kasih....aku cuma dengar je tapi tak pulak ambik inisiatif nak tetapkan masa utk tonton cerita gadis ni...seronok ke tak aku tak tahu..



Baru baru ni Khabir Bakhtia masuk paper...cerita pasal movie ni...terus aku teruja nak tonton. Sebab aku memang suka cerita2 yg dia direct....rupa2 nya wife dia yg tulis script utk movie ni....ish ish pasangan yg berbakat...emm mesti syok ni. lagi la aku teruja nak tengok....


So bila shidah ajak...aku teringin la nk p tgk...masa? mungkin one of these days la kot...mgu depan bdk2 exam lagi...kena tgk show awal...dapat murah dan dapat habis on time bdk2 habis sekolah...


layan cerita sedih...kena bawak tisu banyak2 nii.....hehe


tapi kalau tengok kat rumah lagi privacy kan...boleh la na meraung ke nak cakar dinding ke...hahaha


Apa2 pun terima kasih kerana singgah....:)

4 comments:

sindiketsulit said...

saya kalau sedih biasanya cakar orang kak!
hahaha!

saniah said...

ros..ada2 ja dia...hehe..jd pontianak la plak..:)

sindiketsulit said...

bukan cik ponti kak..
tapi hawimau jadian..
aummm!
mcm yg ustazah bahyah ajar tu..
hehehe

saniah said...

ros..oo yg cakar rimau tu ka? haha kena berguru nih...:)