Monday, May 23, 2011

arghh..sakit sakit



ini lah tempat yg menyebabkan aku kesakitan...ehh ni branch dia kat setiawangsa...yg aku pergi kat area rmh aku laa...jauh ni setiawangsa ni...:)


masuk hari ni untuk kelas trial je..dia (candie..) beriaya la call promote dan memujuk aku...emm mcm dia tau ja aku ni ada masalah obesiti...haha...malas aku nak layan duk dengar dia memujuk aku ni..haii setuju je lah...so pagi tadi aku bersiap la pergi...


Agak malu jugak aku tengok yg datang semua nya berstail bagai..mcm pro la kan...kasut beg baju seluar semuanya matching jee...aku je lah ber t'shirt gedoboh ni...bkn apa malu la nk pakai t'shirt yg kecik kenit tu...tunggu la badan kecik kenit dulu kan...sekarang mcm tong ja..haha..aku mengata diri sendiri yaa...jgn ada yang terasa dan merajuk taknak kawan pulak nnt...ehh kira ok la tu aku sedar diri..kan


kena kelas pg ni dancing...nama dancing/tarian yaa...tapi bukan tarian lilin ke tarian joget ke apa2 laa kan..ni salsa...goyang pinggang...makngah goyang tapi takde yg bergoyang pun...ya laa lupa makngah takdak pinggang dahh..so nk goyang apa...aduhhh


aiii tengok yg tua pun bukan main kuat bersalsa..pusing sana pusing sini...aku bukan pusing tapi melilau sana sini....sampai tang cangkung/squat...aduiiii gamaknya punggungg ja pun dah 20kg kot...pikir malu je ni..kalau tak memang aku menjerit kuat2...sakittt....:(


kelas patut habis pukul 10.30..pukul 10 aku dah minta permission blah..kata aku akan call candie confirm kelas mana nak ambik...haha..nak ambik tu nak la tapi hari ni memang tak larat nak habiskan kelas tu...tengok coach dah tunjuk besi angkat berat tadi...awal tu assistant dia dah siapkan utk aku 0.5kg...hehe taknak la aku..tunggu minggu depan aku buat betul2...kalau jadi join la..


fee dia ikut package...3 bulan kelas setiap hari..boleh pergi pagi dan petang..350rgt...ada juga kelas 6 bulan..tapi dia yakin sgt aku bole kurus dan fit dlm masa 3 bulan...aduhaii dia tak tgk aku lagi ni..:)


Bukan apa kalau aku join bulan june..julai dan ogos, kan ke ogos kita puasa..mana aku larat aihhh...kena stop..tu nak tanya dia samada dia burn tak sebulan rehat tu..emm kalau dia burn aku tak nak sign lg laa..tgu lepas raya (lmbt la nak kuruss..)


sekarang tangan kaki bahu ni sakit2..dah jalan pun dah macam robot...baring sakit...berjalan pun sakit...masa ni aku benci betul kat coach tu..:(


apa apa pun terima kasih kerana singgah dan terpaksa baca karutan aku ni...(istilah baru...)

2 comments:

Sizuka said...

k.siti, kita join yg melawati punya la. lepas raya ye.. :D

saniah said...

a'aa..lepas raya ok la..skrg i baru bertatih tatih jog...hehe bergegar wangsa melawati...haha