Friday, May 6, 2011

Entry ke 3..jumaat

Tengokla ni...ni lah dia org yg tak tahu nak decide apa nak buat....ermm cho tgk aa..mola mola beli kasut untuk aerobic la kunun...pastu ubah pikiran plak..ada la orang duk hasut (??) ajak p berenang...belajar berenang sebenarnya...ok la aku beli plak baju renang yg kat bawah tu.....aduhaiii...kopak poket...


lagu mana boleh jadi tukaq tukaq plan ni???...


cho cita cho citaa....ha nak cita la nii.....













Aku beli kasut ni dengan semangat berkobar kobar nak join aerobic..mr.H dengan baik hati nya sponsor kasut ni....ikhlas ka? pasai duk sebut berkenan jaa kat kasut i...hahaha


Dah dapat kasut aku pun pegi la ke studio aerobic kat area rmh aku ni...u know what?? sure dont know kan...ni nk cita ni...dah tutup dahh...bila masa ??? apa laa...



Aku tanya la kwn2 ...depa kata studio dh pindah ke wangsa walk...owner dah join celebrity fitness kat situ....alahai..bosan laa...kat situ mahai oo..aku cuma nak aerobic ja...kalau kat situ bayar 300rgt sebulan utk aerobic..gym dan segalanya laa...tapi aku sure tk guna semua facilities tu pnyaa...mana ada masa nak duk p guna semua tu...rasa rugi la bayar 300rgt tapi tak guna semua tu kan...so tertutup la hasrat hati nak ber aerobic..dan cik puma bersemadi dalam gobok...nak pakai p jalan waktu pagi hishh sayang la pulak lagi pun kasut yg aku duk guna tu elok lagi....


















Pastu ada la pulak penghasut penghasut dari kaum kerabat aku sendiri (adik2 aku laa sapa lagiii....) yang duk sibuk mengayat aku....depa duk cerita la kata berat dah turun pasai duk p swimming la bla bla tu bla bla ni....makngah tergoda u....memang kureng asam betul budak budak ni....so tadi aku pun dengan duit yg dah tinggal ciput balance tu pegi la menghabiskan nya kat arena....lesap dekat 400rgt....adoiiii....takpa..aku akan pastikan projek kali ni betul betul berjaya....lagi 2 bulan aku akan jadi jaguh dlm swimming pool...heh tgk aaa....(perasan...)..tak kuruih tak pa janji hilang semput naik tangga ni...dan hilang sakit belakang aku ni...depa kata boleh hilang..ntah la betoi ka dak...makngah nk p cuba la ni...:)


Kalau ikut perancangan tu aku akan join kelas berenang ni esok...sabtu 7hb mei...kat Klang...mak oiii jauhnya..sebabnya kat area aku tinggal ni amatla mahai nya yuran utk belajar ni...kat klang 4 kelas utk dewasa 60rgt...kat sini 4 kelas 300rgt...hah dah berapa kali ganda tu? Untuk kanak kanak pulak 4 kelas 250rgt....kat klang 8 kelas 120rgt....memang banyak beza nya....kan? kan? kesian kan kat mr.H kena bayar mahal mahal mcm tu...ermm


So buat apa aku nak bazirkan duit bayar yuran mahal2 dah la baju renang ni pun dah boleh bayar yuran utk 4 kelas di sini...kiranya aku kena spend 600rgt nak belajar berenang kat sini....kirim salam yaaa...aku tak sekaya tuuu...belajar 4 kelas belum tentu pandai nya tauu.


So harap2 lah sgt sgt...esok aku dapat sampai sana dengan selamat dan dengan ini bermula lah hari minggu kami akan datang yg mana kami akan menghabiskan di klang....mungkin minggu depan mr.H dan zulaikha akan turut serta....minggu ni aku dan suhaila akan memulakan kelas dan aku nak paksa hakim ikut kami skali...duk kat rumah cuti2 ni asyik duk buat taik mata jaa....jom exercise sikit....










No comments: