Sunday, May 8, 2011

1st day...not my 1st time...

Hari ni hari pertama aku mulakan kelas berenang di Klang....ehemmm jauhhh gila...tapi murah dan aku rasa tips2 yg coach bagi amat2 bagus..compare dgn coach aku dulu. Yaa... aku bukanlah kali pertama belajar berenang ni...sebenarnya dah tahu float dan kuak dada sikit2...cuma tu laa..aku nak la berenang mcm micheal phelp tu...hahaha...kaluttt baru belajar dah berangan...dream onnnn

Lupa plak nak ambik gambar2 lawa kita org kat pool tadi...so tgu next week la baru ada gambar yaa...tu pun kalau tak dak protes dari adik adik aku....takpaa kalau aku ambik gambar pun cuma gambar budak2 jaa...mak mak budak tak yah laa...

O yaa...semalam zulaikha check kat UPU adala berita gembira utk dia...ermm dia dapat tawaran belajar kat UITM kursus???....alahai seram aku tgk...dalam fakulti sains komputer dan matematik....(fakulti aku dulu2 tuuu....) kursus Diploma sains aktuari....alahaiiii tough nyaaa....kami tanya dia betul2 samada dia betul2 nak buat kursus ni...dia kata dia sanggup pasal tu dia letak pada pilihan ke 3 hari tu....so nak kata apa lagi...dia yg nak...we all tak paksa....kalau dia tak nak dia boleh ke matrikulasi buat akaun...dua2 tu bidang yg dia ambik kat sekolah dulu.....dua dua ada subjek maths dan ekonomi..so mungkin tak de masalah pada dia utk ikut course ni.

Aku risau jugak tapi dalam masa yg sama aku kena kuat berdoa agar dia berjaya dlm bidang yg dia pilih....kena banyak berdoa dan dia sendiri kena kuat berusaha disamping dia sendiri berdoa....ermmm ini semua untuk masa depan dia sendiri kan.

Moga Allah murahkan rezeki anak2 aku dan permudahkan segala urusan mereka...amin

trima kasih kerana sudi singgah...

No comments: