Friday, May 6, 2011

2nd post

Ha...dah teruja sesangat la ni yg sampai dah masuk 2 post pagi ni....ni belum masuk pukul 12 pun lagi...kalau sampai malam mau la ada lagi 2 post masuk lagi ni...ermm teruja dan banyak benda nak cerita...actually right now nak tambah lagi satu jeee...amat2 penting for me lah...





Ni ha....nak tunjuk la kan...hasil usaha penat lelah suhailah....sayu dan terharu bercampur dengan suka campur dgn bangga campur mcm2 lagi lah...suhailah buatkan mother's day card utk aku.


Actually kan dia bagi last hari selasa ari tu tapi tak sempat nak snap dah kena bawak balik ke kelas coz cikgu nak tgk dia bg kat mama ke tidak....ehh siap aku kena tandatangan gitu...utk prove kan kat cikgu dia yg dia mmg tunjuk kan kat mama dia....tak tau la apa motif cikgu ni....agaknya ada parents yg komplen cikgu2 tak ajar student ingat mother's day kot....:)

So inilah hasil nya....suhailah ni kalau melukis memang agak kureng sikit tapi dia memang confident dan amat2 meminati arts so aku bg dorongan lah kan...cantik ke tidak bukan persoalan nya..yg penting dia minat...melukis ni tak semestinya bila lukis org tu mesti betul2 jadi bentuk org kan....atas pemerhatian seseorg tulah kan...kalau pelukis tu nmpk manusia ada 3 telinga so dia lukis lah manusia 3 telinga...hehe tak kan la sampai mcm tu...sikit lbh kurang la kan....

So aku rasa aku ni ibu yg paling awal dapat kad dari anak....hehe tqvm sayang....i love you tooo.....more than zillion times more than anything in this world....you make my life so meaningful...May God bless you with wondeful life...and be a good hamba Allah k?

No comments: