Monday, May 30, 2011

aktiviti tetap hujung minggu

jauh beratus batu/km...kami setia mengunjungi tempat ini samada hari sabtu atau ahad...


hehe saja la nak susun ayat misteri konon...sebenarnya sekarang ni aku dengan anak pompuan yg bongsu...suhaila sedang mengikuti kelas berenang...mr.H dan 2 lagi anak kami dah terror sgt dah berenang ni..jadi sekarang giliran aku dan suhaila pulak.

Si hakim dah bersiap sedia nak masuk pool...adik dia dah masuk dah....ni gambar mr.H duk tengok suhaila practise tahan nafas...lbh kurang mcm ni...ambik nafas dgn mulut dan tunduk dlm air dan lepas nafas melalui nafas melalui hidung....buat dengan tenang jgn gopoh gopoh satg kepenatan....
Tu sebelah mr.H tu adik aku...hari ni aku tak turun...hehehe bendera merah...
Sekarang aku dah nak grad bagi style breast stroke....dah boleh la habiskan beberapa lap...hishh bongkak...hahaha....takde lah...sebenarnya segalanya bergantung pada pernafasan...kalau pandai kontrol boleh sampai 10 lap ...betul ni...aku amat cadangkan you all belajar berenang..bagus untuk kesihatan....:)


Nanti aku akan belajar pulak free style...hah ni yang paling aku suka..tapi lambat la lagi sebab minggu depan pun belum boleh mula...harap harap akhir bulan june ni aku dah pandai la kan


So kepada sapa sapa yang nak belajar berenang ni...nak murah sila pergi ke public pool yang berdekatan tempat anda..macam aku di kawasan rumah aku takda yang murah...nak g kena ke selayang kot...malas la sebab tak kenal sapa sapa kat situ..so aku join tempat yg adik aku belajar....tau kat mana? emm kat kolam renang Pandamaran....huii sampai ke Klang tu..


Kelas untuk dewasa 4 kali (setiap minggu) hanya 60rgt...untuk kanak kanak 50rgt...hah murah sgt sgt...boleh la untuk berenang dan tunjuk gaya kalau pergi bercuti mana mana....ehh tunjuk pandai kat swimming pool kat hotel tu..takde la asyik duk juntai kaki kat tebing pool je setiap kali teman anak main....so kali ni boleh la join depa berenang kan...


So thank you for dropping by....:)

3 comments:

Kakzakie Purvit said...

Kakak dulu masa kecik pandai berenang tau. Tapi entah kenapa pandai tu jadi hilang. Masuk pool terus tenggelam hahaha....

sindiketsulit said...

saya dan air saling tidak berkerjasama.

bila masuk dalam air je, kaki saya kejang.
bila kaki saya kejang, saya akan panik.
bila saya panik jer, saya keluar cepat-cepat dari perairan itu.
(perairan? boleh ke?haha)

saya mmng takut air.
air pun takut dgn saya.

begitulah kisah saya dan air.

saniah said...

kak za..tak kan boleh lupa kot..cuba try (???) terjun tgk..mesti boleh swim lg tu..tp jgn lupa pakai arm float mana tau kot2 btl2 lupa...hehe :)

Ros...hahaha...ada ka mcm tu...mcm2 ros..:)