Wednesday, April 27, 2011

brisk walk

Pagi ni pagi ke3 aku berjalan..okey la jugak walaupun kereta2 yg lalu tepi aku ni tk de nye nak bersopan santun...main pecut macam terkena cirit birit...nk cepat g mana ntah..geram aku. Agaknya diorg ni memang sengaja nk langgar aku kot..hehe tk de la semua kereta mcm tu...ada la sebijik dua...selalunya aku ngomel sorang2 masa jln ni. Saje la dah tk guna earphone tu je cara aku berhibur sambil berexcersie...

Pagi ni aku tambah distance...jln ke masjid biru melawati. Dua hari lepas aku cuma jln pusing phase 3 ni je tp pg ni terasa nk tambah sikit km nyee..sebenarnya ni route biasa aku tapi dah lama tk jln ni so memang megah teramat.....terlintas gak nak tahan teksi suh hantar balik ke kereta...penat penat!!!!

Sampai kat kereta aku g beli paper n air...ishh tak pasal keluar 1.30rgt beli air sedangkan tadi dah isi satu botol air minum...lupa lagi...

Terus balik ke rumah ingat nak buat nasi goreng utk hakim dan aku duk terbayang nak makan instance oats aku tu...sedap...tapi bila lalu tepi kedai ziddin ehh jadi lain pulak. Macamana aku boleh g beli mee goreng la pulak. Hehe...dalam kepala duk pikir..ehh tk pe aku baru exercise so apasalah nya makan berat sikit..nanti lunch mkn sikit je....err breakfast tuk hakim masih lagi nasi goreng dan ayam tomato (malam tadi punya..)

yo la tuu kalau laa aku boleh ikut kata kepala aku ni...selalunya memang aku tak ikut....hahaha..bedal jee...nasib baik budak tu bungkuskan sikit je..ok la kan...tapi sebenarnya aku tak beli mee goreng saja tau...ada popia 4 ketul dan karipap 4 ketul....dan ketika aku menaip blog ini...4 ketul popia goreng tu dh selamat masuk dlm perut aku dan dah siap duk berjoget dengan mee goreng tadi...hahaha

So lunch is going to be...none la kot...kena minum air kosong n green tea je ni sampai petang...ish ish padan muka...tapi aku rasa lunch nanti sure aku belasah sandwich punyee...selalu aku buat sandwich telur n letak salad n tomato banyak2 gitu.....n semestinya guna roti wholemeal....emm yummmyyy...:)

oo ya..aku baru beli magezine ..midi yg trbaru so nak lepak n baca kejap...:)

No comments: