Thursday, April 28, 2011

suka...suka...

Hahaha....suka..suka..aku g makan petang tadi kat melawati...ala gerai tepi jalan ja tapi sedap. Kedai bubur nasik yang bestnya ada sayur dan kita pilih la nak letak apa..kailan ka cendawan ka apantah lg benda2 yg aku sendiri tak tau nama dia...tapi makan tau la kan. Isi dalam pinggan pastu suh depa masak..ada 3 jenis masakan...ada masak tauchu..masak kicap n masak pedas...of course la aku pilih masak pedas kan...hehe sedap nyaaa....

Tapi walaupun sedap bukan itula yg aku nak cerita kat sini...emm tengah la syok mengecapi kenikmatan bubur dan sayur pedas aku ni..ada sebuah kereta iswara aeroback berenti depan gerai ni. Yang keluar dari kereta tu memang aku pernah tgk sgt2..tapi kat blog dia je le..dia memang 200% la tak kenal aku ni..emm kira aku ni peminat dia laa...haha.

Aku memang suka membaca blog2 kat internet...kadang2 dalam duk bloghoping aku memang akan tersangkut kat beberapa blog yang sgt best dan aku akan letak dlm favorite aku...memang berlambak la list blog yg best2 dlm favorite aku ni..salah satu nya blog dia ni. Dia la yg terrer buat kek fondant dan cup cakes dan pelbagai lagi lah dan dia ni kerja sebenarnya...aii manala dia dapat tenaga buat semua tu? anak 6 orang pulak tu...aku yg anak 3 ni pun surrender berenti kerja sebab tak larat nk handle kerja ofis dan kerja rumah....mak aiii tabik la dgn dia ni.

Aku memang la tak tegur dia...segan yg amat nanti dia ingat aku ni stalker ka apa ka...hehe memang la aku suka mengerodek cerita2 lama yg dia tulis dlm blog tu...dan kek dia yg family aku suka tu cake chocolate banana bottom dan yg suhaila suka tu kek lappis merrie....mmm dia ni memang la suka buat kek yg bergantang2 lemak tapi heran laa tgk dia kuruih kering....heran heran...agaknya dia tak makan kot kek2 tu...emm

Sekarang nak belajar buat Red velvet cup cakes..ingat nak minta jasa baik shidah http://dairimama.blogspot.com/.... bila tu shidah? kesian u sibuk...nanti u free bgtau la ya..

itulah yang aku nak cerita..yg ter suka suka ....haii teruja betul jumpa org yg kita kenal tapi dia tak kenal kita...:)...

2 comments:

Sizuka said...

k.siti, anytime boleh! hehe... oo.. k.siti jumpa k.yani yek. tadi k.yani pun ada tulis kat status dia, dia gi makan tomyam kat gerai yg dia pegi since anak sulung dia umur 1 tahun :D

saniah said...

Iya ke? i tgk dia duk mkn sorg2..i ni dgn hakim..betul la u..kurus betul dia..mana dia letak anak dia ms pregnant dulu?tgk perut kecik je...hehe