Saturday, February 2, 2013

Apa kena dengan bloggeroid?

Assalamualaikum

Dah 2..3..56789 kali saya post entry.. ada gambar pun 3 keping je...tak.boleh masuk..hantar yang tulis testing tu je baru boleh..aikk takkan tak terima gambar kot

Ni cuba lagi hantar gambar ok...





Gambar hujung lengan baju yang saya baikki sebab koyak sikif...sayang kat blause tu sebab kain nya sejuk sangat so ambik lace...jadi la gitu...haha kerja amatur kan...okla kot

Tu je nak story..
Terima kasih singgah
Daa

posted from Bloggeroid

9 comments:

Nai @ TPJ said...

Haaa... Ini sudaaa bagoooos...! Ada aritu org tunjuk sambungkan lace nak kasi labuh tudung yg singkat.. Mcm2 idea, kan?

saniah said...

Nai....ha tu laa...akak pun bnyk tudung pendek ni...klau mcm tu nak buat mcm nai ckaplah...jimatttt !!! Hehehee

Bui Junaidi said...

BIASALA APPLICATION GITU,CONFEM ADA PROBLEM..P,SIB BAIK DH OK KAN

CANTIK MAKE OVER

Dinas Aldi said...

Salam kak Saniah. Mak saya pun buat camtu bila terbeli baju yg lengan panjang tapi tak cukup panjang, beli lace & hantaq tailor suruh jahitkan :)

azieazah said...

Upload gambar guna HTML (bukan compose). Insyaallah boleh.

saniah said...

Azie....ya ka...ok nnt i try ...tengkiu ;-)

saniah said...

Bui....tu la...harap2 tak jd lg mcm semlm....tq heheee :)

saniah said...

Cikgu.....kena pandai cari jln penyelesaian kalau tak rugi beli kannn hehe

Kesuma Angsana said...

bagusnyer !