Thursday, February 2, 2012

i say THANK YOU...TO YOU..

Assalamualaikum

Terima kasih banyak banyak atas support yang di beri oleh kawan kawan setia...terlalu baik kalian memberi kata kata sokongan dan nasihat kepada saya ...terima kasih ya
kepada AINNORAINI...akak jumpa vc ni kat fb jugak..lama lama tengok memang boleh dibuat rujukan kalau ada apa apa yang kita tak faham kan?

CIKGU...Alaa kita sama sama la yang serba tak tahu ni..ustaz kata tak tahu kena belajaq kan...dia pun kata masa dia belajaq dulu2 dia pun bosan/cemuih bila tok guru mengajaq serius ja agaknya tu yang dia pun buat lawak lawak..kita yang tengok kat dlm rumah ni takpa la nak gelak time lawak tu tapi depa yg dalam masjid tu jgnla buat macam tgk katun :)...jgn cemuih kat kak pulak tau..

EPAA CHENTA.....memang sama lah kita..suka UAI jugak..akak tengok juga ustaz2 yang lain..cuba lah

DATO' LF....terimakasih atas nasihat dato'...tiada apa yang lebih menyenangkan hati saya bila mendapat nasihat dan sokongan dari seseorang ilmuan seperti dato'..segala nasihat amat2 saya hargai..terutama hadis2 yang dipaparkan di blog dato'..boleh dibuat panduan ..:)

ANON ( KHA )...terima kasih atas doa kakak...dan terima kasih juga kerana meninggalkan komen..boleh beri nama penuh? :)

ACHIK ERNA...cubalah achik dengar..masuk ke youtube.com dan taip ustaz azhar idrus..macam soaljawap dan ceramah agama dari beliau ada disitu..ada juga ustaz Don..ceramah tentang Anak Aset ke Syurga amat menyayat hati...:)

CHE MID....betul tu kak mid..tapi buat masa sekarang saya akan cuba kurang kan mengirim vc atau komen ttg hal ni..biarlah dulu..rasa merajuk pun ada ni..:) terima kasih kak mid atas nasihat..:)

AZATIESAYANG....iye muka kering tu salah satu penyebab nya ialah aircond..cubalah kurangkan..guna kipas angin je..aircond pun tak elok untuk tubuh badan ni nanti cepat dapat sakit2 badan..:) pendapat akak je laa..dah beli SRG ? nnt dah cuba bagitau lah kesan nya ya?

KAK ZAITUN.....sama lah kita ya kak....tapi dulu dulu saya pun macam kawan kawan kak zai tu juga...masa tu belum 40..macamlah nak muda sampai bila bila..tapi bila angin hijrah bertiup kedlm jiwa..saya rasa amat malu dengan tingkah laku mcm tu..aihhh malu malu..kalau dari dulu saya ikut je mesti saya dah pandai sekarang..kan :)

HANIS AZLA.....terlalu awal nak dikatakan akak boleh menegur orang lain ni...akak cuma mengajak kawan je...tak berani nak tegur..baru antar vc ceramah agama dah kena sembur macam mana nak ajak diaorang...ishh tak berani lagi lah.. :)

Kepada list kawan kawan di atas yang menghantar komen sebelum sengaja saya jawap panjang panjang di sini...biar semua pasti mendapat jawapan dari saya..:) puas hati akhirnya dapat menjawap komen kalau tak asyik tertunda je...
terima kasih semua...saya benar benar menghargai nasihat dan dorongan semua...

dan terima kasih kerana singgah...jumpa lagi

3 comments:

Lydia Miza said...

Gigih akak menjawab ...best la

Dinas Aldi said...

Kihkihkih saya pun kadang2 bila sibuk sangat, tak sempat jawab komen tapi saya balas jasa baik kawan2 yg sudi ke blog saya tu dengan berkunjung ke blog depa :)

Tu la, saya pun dalam kelas sambil mengajaq mesti nak selit lawak2 supaya students tak tidoq, kihkih! Tapi saya lainla, bukan mengajar ilmu agama, bolehla nak gelak2 dalam kelas :D

saniah said...

MIZA...ni akak buat ni sebab tau la blog akak ni bkn fofular sangat sampai menjadi blog tumpuan...uhuhu...hehe..
saje gurau..saje nk mudahkan readers..terharu sgt2 ni..


CIKGU....kak memang suka cikgu yang pandai buat lawak2 masa mengajar...especially cikgu english..hehe...gurau ja naa...
subjek BM la plg bosan kan? kan? :)