Thursday, August 25, 2011

salam aidil fitri



Ramai dah yang menghulurkan salam aidil fitri ni..saya je yang belum saja tunggu last last..:)


Sempena datang nya Syawal pada (maybe??..) 30hb ogos selasa minggu depan....saya menyusun jari sepuluh memohon kemaafan dari rakan blogger andai ada tulisan saya yang menganggu emosi anda...mana tau kannn...ade yang terasa hati..kot kot saya ada terkasar bahasa masa menulis tu kan...maaf kan ya..


Dan di sini saya nak bagitau awal awal....tak de pun di antara anda rakan blogger yang menyinggung hati saya...jadi jangan risau lah kan...kita ber blog ni cuma nak meluahkan pendapat dan perasaan so...pada saya tak ada yang menyinggung perasaan.


Tapi banyak ilmu juga yang saya perolehi dari kalian..resepi tu jangan cerita lah kan asyik duk layan mata dan copy and paste resepi je lah..buatnya idak hehe...terhibur juga membaca telatah blogger yang muda muda menulis kisah seharian mereka...yaa saya membaca semua nya...dari tulisan blogger yang muda hingga yang sedikit lebih usia dari saya....terima kasih juga kerana menceriakan hidup saya....


Jadi kepada yang akan menempuh perjalanan yang jauh untuk pulang ke kampung ( seperti saya juga laa...) saya mendoakan perjalanan anda selamat pergi dan kembali ke destinasi masing masing...bawak ( pandu..??) kereta baik baik yaa...kalau yang naik bas tu...pesan kat drebar minta pandu dengan lebih berhati hati...jangan laju sangat..(macam la boleh pesan macam tu...hehe)


Lagi satu raya nanti jangan la makan over over sangat...okay..ingat ingat sama nanti lepas makan kat kampung nak makan kat open house kat rumah jiran la open house kat company la...merata rata open house pula nanti...haah raya sebulan..makan tak berenti renti selama sebulan wahhh....dasyat tu...nanti jadi macam saya...bulan puasa cantik je body...datang je Syawal...ngup ngap ngup ngap....mulut tak berenti mengunyah..apa lagi...2 kali ganda naik berat...padan muka saya...pakai baju apa pun tak cantik....ha ha ha


Kalau saya ni tak membebel memang tak sah...so apa apa pun terima kasih kerana singgah...dan kepada yang rajin memberi komen dan perhatian pada perjalanan hidup saya...saya ber terima kasih banyak banyak..kita bersahabat di alam maya je kan..bila lah nak bertemu??...so kepada anda juga..SELAMAT MENYAMBUT AIDIL FITRI...MAAF ZAHIR DAN BATIN

Sambutlah aidil fitri ini dengan penuh kesyukuran...raikan lah dengan penuh rasa gembira bersama keluarga...


.....

4 comments:

Dinas Aldi said...

Samalah jugak, saya pun nak ucapkan selamat hari raya, maaf zahir batin jika ada tersalah & silap ya. Kekadang tak sedar terkomen kasar ka apa gitu.

saniah said...

cikgu..hehe mana ada aihh..dah habaq dah awai awai tadi..:)

. said...

selamat beraya.

saniah said...

nizamsani...salam..terima kasih kerana memberi komen anda..selamat braya untuk nizam juga..(nama mcm adik lelaki saya...ehem ehem...)