Saturday, June 4, 2011

bersiap balik kampung..

masa nak balik kampung kemarin (sekarang aku berada di kampung daa..) melilau aku dengan suhaila di carrefour..jusco dan giant mencari satu barang ni..mm tapi takde jumpa..tanya sana sini..depa semua dah tak jual..satu kedai tu kata ada kat one stop shop...yang jual pakaian sekolah ehh ada pulak...suka aku.

Ni lah barang nya...puas cari..t'shirt pagoda untuk ayah. Dapat cuma 2 helai je tu pun patern yg ada butang..aku duk nampak ayah pakai yg biasa je selama ni tapi di sebabkan yg round neck tu takde size ayah dan cuma tinggal yg berbutang je size 38 so sambar jelah..

Dulu sebelum kena kanser badan ayah sasa...size t'shirt pagoda yg selalu dia pakai masa tu 42...emm sekarang..sedih tengok keadaan ayah. Aku beli juga size 42 tu 2 helai tapi untuk aku laa...he he he so yang sebelah kanan tu aku punya lah...beza dengan size ayah hahaha


itu je lah nak cerita.

Terima kasih ye kerana singgah.... :)

4 comments:

Sizuka said...

k.siti, bila balik kl? rindu la :)

Ain said...

hehehe i pon suka pakai t-shirt pagoda..sgt selesa, peluh cepat kering. Sesuai pakai masa bekerja:)

mrs adam said...

t-shirt putih pagoda banyak ada jual kat mydin usj dan kedai borong sakan.kat mydin usj banyak pilihan dengan harga yang ok

saniah said...

mrs.adam....ye ke?hishh kena g sana la ni..i dh pakai ni rasa gian nk lagi..sgt2 selesa n seksi haha..jgn pakai kluar rmh dh le..:)trima ksih singgah kat tempt i

shidah....hey sori lmbt reply..i baru balik mlm smlm..esok kita jmp kat pool..:)

ain...u pun dah gian dgn t'shirt ni?haha..ingattt jgn pakai bila kluar rmh..nnt ada yg ikut balik haha