Monday, May 16, 2011

hari sabtu hari tu..

salam blog..
seperti biasa la kan..hari sabtu hari tu aku ke klang lagi untuk kelas berenang aku yang ke 2..chewahh..kelas pertama sabtu sebelum tu aku dah expert la konon sampai coach ajar terus kuak dada combine kaki dan tangan...hehh..tapi bila combine ja sampai habis kelas aku tak pandai pandai...confuse.!!

So this saturday dengan semangat berkobar kobar...(ehh ada lagu perkataan kobar kobar ni kan...emm sapa nyanyi ek? ) ok berbalik pada sessi sabtu hari tu...aku heret seisi rumah untuk ke klang..haha..siap la depa semua kena bangun awal pagi...tak pe ni kira exercise la kan..dari duk tidur sampai lewat pagi pastu bangun makan nasi lemak...haha

Selum tu sapu sun block dulu yaa....dan selepas berenang...keesokkan hari nya kena la sapu benda yg berkotak merah tu plak...pasal apa???....ni la pasal nya sabtu hari tu aku belajar combine tangan kaki dan angkat kepala untuk ambik nafas...bersemangat makngah praktis ulang alik dlm pool tu...nak cepat pandai la nih...emm

padah nyaa....hari ahad tu sakit sakit seluruh badan..waaaa.....so walaupun benda dlm kotak merah sepatutnya di sapu sebelum exercise tapi aku tak peduli...dah sengal dan bisa2 kat otot2 aku ni...peduli apa kan....sakitttt.....dah jadi robot dah ni....dan sebenarnya bukan aku sorang yg jadi lagu ni...depa semua kena jugak..so takleh la aku nak lepak2 suh depa buat kerja rumah....huhuhu


Dah mandi manda dan berendam bak si dugung ala ala seksi seksa nak tengok tu...kenalah jugak sunburn walaupun dah bertempek lotion sunblock tu tapi terbakar jugak muda aku ni...nak ambik gambar letak pun segan....ishh hodoh nyaa...

jadi aku yg sepertimana biasa suka duk tgk telibesen tu kan..aku nampak la iklan ni...wahh ayu ayu konon pompuan dlm iklan tu...tak pakai make up pun tapi iklan tu kata lawa...
huh tergoda la jugak makngah tengok...kata nya boleh meratakan skin tone...kan ke kulit aku ni dah berbelak...kan...ni nak kena beli niii....

so masa we all keluar shopping sakan barang2 utk zulaikha (next entry ler...) semalam (ahad), singgah le ke guardian ...sambar la sebotol...dengan penuh yakin aku pun sapu laa...satu badan boleh sapu tau tapi dah lengan sakit2 bila nak capai ke bahagian belakang badan jadi tempat yg mampu aku sapu cuma muka, tumit dan tangan jaa....tu pun...sakittt....

bangun pagi tadi...adoiii...tgk muka kat cermin macam baru lepas duk tepi dapur arang memasak sakan...berminyak minyak muka aku...hishh nasib baik mr.H pagi pagi jenis menonong je masuk bilik air tak tengok kiri kanan dah kalau tak ...tak tau laa...hehehe...



So aku nak kena tunggu la 2 ka 3 minggu ka...baru nampak kesan minyak ni...tapi macamana tu? kelas aku ada 6 minggu lagi nak habis....hehe alamat raya nanti muka masing masing hitam legam...hilang semangat nak bergaya di pagi syawal...hahaha


Gitula aktiviti kami sabtu hari tu...penat sampai malas nak corat coret kat blog...huh kali ni aku masuk post 2 skali nanti aku update aktiviti ahad kemarin...semangat nihhh....


So thanks for droping by...:)

No comments: