Friday, April 1, 2011

masak dan buang

Agak tak tau nk tulis apa lagi...dua tiga hari kebelakangan ni fikiran kacau sikit so memang tk de mood nak masak...sebelum fikiran kacau tu aku ada buat kan mee goreng for dinner...guess what? ya right..memang tk habis pun sebab esok pagi aku panas kan for breakfast dan pastu aku makan sendiri for lunch...zulaikha puasa mcm selalu so aku lah yg kena habiskan...tu pun tak jugak habis so petang tu mee goreng masuk dlm bakul sampah...sedih nyaaa...sebab aku rasa mee yg aku buat tu sedap gak..tapi last2 kena buang lagi...tu pun aku gorengg sebungkus je...aiii kalau la hakim ada..ermm


tegokla sedap kan nampak? walauupun penuh dengan taugeh tapi aku memang suka goreng mee, bihun atau kuew teow dgn taugeh yang banyak ermm sedap crunchyyy....


Today dalam duk kalut kalut ni aku sempat juga buat cake banana chocolate bottom...ermm rasanya salah nama tu...anyway..aku belum upload gambar tu (actually tu kerja zulaikha...) so nanti nanti lah aku upload kan..family suka..mr.H kata lagi sedap kalau instead letak choclate chip aku letak badam hiris...ok gak idea tu..esok la aku buat lagi....harap2 pisang kat dapur tak rosak sebab semalam aku beli yg betul betul masak dari pasar malam...jgn ada ulat udah le..hehe tapi tambah protein apa salahnya kan? haha..

No comments: