Saturday, March 26, 2011

Saturday morning..rajin sikit

Saturday morning...

aha..nasi semalam ada lagi...i love my new rice cooker...haha orang lain dah bertahun guna cooker yang ada warming button...aku baru ni dapat beli itu pun setelah cooker aku yang comel cinonet tu dah meninggal. Sayang sangat kat cinonet tu tapi apa boleh buat dah sampai masa nya...apa apa pun aku boleh lah beli cooker yang lebih modern and good looking sikit kan...so di sebabkan cooker baru ni ada warming button so aku biarkan je nasik dllm cooker tu semalaman dan pagi ni wahhh...masih panas dan tak basi...so guess whats for breakfast?? nasi goreng la apa lagi...
Inilah hasil nya kerajinan aku pagi ni...nasi goreng dan sambal telor...masa ni la teringat kat hakim...kalau dia ada sure tak sempat tengok belakang dah licin tapi sekarang masih tinggal separuh dan mr.H kata dia nak makan sekali lagi for lunch...kena goreng ayam la pasal sambal telor dah licin di ratah oleh zulaikha...selesaiii....:)




Happy sgt sgt pasal dapat masak untuk family walaupun tak lah sesedap mana pun...biasa biasa saja..tapi yg tak syoknya aku pun melantak jugak...ishhh

2 comments:

Sizuka said...

k.siti!! dah ada blog! hehe..

saniah said...

alamak...malu nya i..i ingat tak nak go public lagi...bukan ada yg menarik pun just cerita pasal kemalasan i vs ur kerajinan n talent..emm malu nyaa..