Monday, January 24, 2011

welcome back....

Alhamdulillah...dah setahun lebih blog ni hilang aku punya lah frust sebab aku memang ada banyak benda nk diluahkan walaupun takde org yg menjenguk blog ni tapi saje2 nk meluahkan isi hati..ada masa happy ada masa geram nak bercerita kat org aku ni tk reti sgt meluahkan isi hati pada orang walaupun hakikatnya aku ni bermulut murai jugak(bukan celupar yee..)..pelikkan?

sebenarnya blog ni tk de pegi mana2 pun...aku lah yang lupa password nye..nk bukak blog baru punyalah susah nak memikirkan nama blog..aku dah suka sgt2 dgn nama blog aku ni so aku dah takleh nak pikir nama yg lain...stuck dgn nama ni je.
Biasala sekarang ni banyak benda yang kita register minta password so bayangkan..pin nombor kad atm aku ada 2 kad..kena ingat juga tu....tu password yahoo mail..password facebook lagi..tu aku blum register dgn twitter..lg haru mana nak ingat banyak2 tu..alih2 nanti no mycard pulak yang lupa..baru betul tu..anyway hari ni aku happy sgt2 sbb dah jumpa balik dgn miss blog aku ni so sekarang aku dah ada tempat bercerita taklah sunyi sgt kan..;)

sekarang azam aku ialah aku nak memantapkan penulisan aku dan juga rupa paras blog aku ni..takdelah suram dan pucat je..nanti aku akan uploadkan gambar2 yang menarik lagi..so tunggu jelahhh...sampai sini dulu nanti aku sambung lagi...

No comments: