Thursday, January 31, 2013

Suka makan apa ...??

Assalamualaikum

Esok key ell cuti....abah bdk2 ni je yg cuti...suhailah sekolah esok so mak dia tak cuti lah..tapi sekolah hari jumaat macam tak de hal kan?

Masuk class 2.45 ptg....balik 6.50...elehh berapa jam je agaknya dapat la 4 subject kot....tapi budak ni hari jumaat lah yang dia suka nak pi...macam macam kann

Petang tadi ambik dia..dah merengek lapar...minta subway...jomla mak dia ni bawak ke car4...beli la



Itu footlong yaaa....habis dia sorang makan tau...haha...nampak je badan tu kecik

Tapi dia pemilih...yang dia suka je dia makan yang tak suka tu sentuh pun idak...hemm

Oklah tu je nak cerita..

Happy holiday to org key ell...3 hari jugak kan...ehhh bulan januari ni banyak betul cuti...hemm ni hari pertama minggu pertama februari dah cuti dah...

hujung minggu depan 10hb februari cuti lagiii...adoii..baru je cuti dekat 2 bulan bln nov ke disember ari tu....cemuih plak rasa nya haha

Apa apa pun terima je lahh...lepak kat rmh boleh buat kerja rumah yang bertangguh lama ni kannn...:))

Terima kasih singgah
Jumpa lagi...daaa

posted from Bloggeroid

9 comments:

Nai @ TPJ said...

Haaa? Abis? Bior betik! Hehehe.. Auntie Nai sparuh pon susah nak abis, deq...

saniah said...

Nai.....iye habih...hahaa...tokojot kan??

azieazah said...

Betullah Saniah. Tengok orang kerja asyik cuti jer, kita pun cemuih tak hengga.

Orang KL jarang nak pegi Selangor kalu cuti, tapi orang Selangor bila cuti jer, serang KL sampai jem.

saniah said...

Azie....ha laa dah tu kita ni sbgai org rmh ni tak kira negeri mana pun yg cuti..hakikatnya kita mmg tak dak cuti...kan??
I duk rmh je cuti wilayah ni...:-)

Bui Junaidi said...

BESAR SUNGGUH SELERANYA..HEHE

saniah said...

Bui junaidi....tu klau kena dgn yg dia suka je hehe

Dinas Aldi said...

Memilih pun takpa, dia makan jugak. Lagipun mama dia boleh layan dia sepenuh perasaan sebab dia saja yg tinggai di rumah la ni kan, si bongsu sayang tuu :)

saniah said...

Dinas/cikgu.....agaknya dah tinggai sorg tu yg mama dia asyik masak.kat subway n kenny rogers kot...hahaaa

Kesuma Angsana said...

makan semua yang sedap2 hehehe