Tuesday, January 3, 2012

cerita biasa

Assalamualaikum

Hari yang terakhir seorang surirumah merangkap pengurus anak anak bercuti bersantai di rumah dan shopping komplek opppsss...oya sekarang cuma sorang anak yang perlu di urusi..yg dua lagi dah pandai urus diri sendiri...okay...seorang pengurus anak...PA anak la kan...

Aduhaii...anak ni kekadang lagi cerewet dari bos kat tempat kerja dulu...haaa jadi PA dgn bos tua lagi senang dari bos kenit....macam macam bos kenit nak ...kena penuhi..bos tua tak pernah minta gula gula tengahari buta nak lolipop lah..nak beli pensil lah..buku tulis lah bla bla bla.....bos tua tak kacau PA dia malam malam ..ni PA takleh rehat lagi dah kena keluar uruskan dia... :) adehhh

Tapi....walaupun cerewet...PA senang hati menguruskan bos kenit...senang hati dan sejuk hati selalu bila pandang wajah bos kenit...

ya lah dulu PA mana boleh sejuk hati pandang muka bos tua kat ofis....bos tua laki orang beb !!!!...tak kuasa makngah....balik tenung muka pakngah lagi best...kah kah kah....

terima kasih kerana singgah...

p/s...
entry merapu sikit.... :) mood merapu selalu datang bila otak duk ingat mulai esok dah tak boleh tidur petang.... :) ;)

10 comments:

Dinas Aldi said...

Jadi pengurus bos kenit memang sangat mencabar! Saya tolong jaga si kenit sat pun, rasa nak pengsan ada, dok tarik nafas dalam2 banyak kali kena tahan sabaq, haha!

Zaitun said...

Samalah macam kak Zai,esok dah mula jadi supir menghantar dan ambik dari sekolah.

saniah said...

CIKGU....tu laa....bos kenit trlampau bnyk akaiii.... :)

KAK ZAI.......yep...brhati hati pandu kereta ya kak....hehe

ainnoraini said...

Seamat tahun baru...
Apa azam untuk tahun ni yee...

saniah said...

Ainnoraini...slamat thn baru utk ain jgk....azam? Hehe azam akak thn ni nk jdkan azam thn lepas menjadi ..... :)

Totie@Tomy said...

tak sabar nak tengok anak saya membesar mcm anak saniah..budak makin besar makin cerdik...

azieazah said...

Jawatan hebat tu. Calang-calang orang, mau pitam di hari pertama lagi. hehehe

saniah said...

Totie.....InsyaAllah...kejap je bby tu mmbesar nnt...sedar sedar bby dh nk masuk kindy...:)


Aziezah.....haha mana susah aihh...u tu buat keja mcm mcm ok je...:)

Ros said...

Salam Saniah,

Jaga bos kenit ni lagi syokkan Saniah.....kalau kita marah kat dia pun,dia takkan pecat kita punya....he.he.he...

saniah said...

wkmsalam kak ros...iya betui tu kak...:) bos tua kekadang tu bkn tau kata thanks pun kat kita...marah lagi ada la..bos kenit takleh marah kita..kan