Sunday, November 20, 2011

agak membosankan

Assalamualaikum...

Saya suka membaca blog...suka blogwalking ke blog2 kepunyaan followers saya dan juga blog yang saya follow...entah kenapa ya..lately ni saya perasan satu blog yang saya suka jengah ni..dah kurang menulis...kenapa ya?
gambar ehsan dari google....
Terlintas kat fikiran ni...mungkin dia sibuk..tapi bila tengok blog dia dulu dulu sama juga kesibukan itu...tapi sekarang makin berkurangan tulisan dia...ya saya dah khatam blog dia ...:) iyaa punya lah suka membaca blog...

Kalau ada dia menulis pun saya dapat rasakan sudah tidak sepenuh hati...dah tak menarik sangat dah...

Dan lantaran itulah saya sekarang ni dalam kebosanan sesangat...dah kurang satu blog yang aktif menulis...tak dapat lagi saya membaca entry2 terbaru dia..sedangkan followers dia dah beribu ribu dah...kesian

Mungkin kah satu hari nanti saya juga akan melalui fasa begitu? tetiba rasa malas update blog?...tetiba ujud minat pada perkara lain?...macam dulu dulu minat sangat pada Facebook..pastu register dgn blogger...bukak blog dan sekarang jatuh cinta dengan blog..akan tiba kah masa nya nanti saya akan bosan dengan blog???

Harap harap tidak lah ya...jangan lah saya bosan pada blog sebab saya suka menulis dan membaca...walaupun yang saya paparkan hanya kisah saya dan persekitaran saya namun saya suka menulis...suka sangat membaca blog orang...kadang2 tinggalkan jejak...kadang2 tidak..namun setiap blog saya jengah setiap hari...

Masa depan kita tak tahu apa akan berlaku kan...doa saya moga saya tak jemu pada blogger...:)

Apa apa pun terima kasih kerana singgah...satu lagi kisah saya...:)

6 comments:

Ros said...

Salam Saniah,
Semangat yang bagus tu....jangan jemu,teruskan.....

azi said...

Salam Kak Saniah..
memang kalau mood "M" tu datang ditambah dengan kesibukan kerja...alamatnya berhabuk le blog...saya selalu macam tu...he..he..

saniah said...

kak ros....semangat besi..hehe..suka dgn blog kak ros juga..sebab suka makan..:)


Azi.....wkmsalam...oo azi berkerja so akak faham kalau tk update blog..:)...anyway akak suka jelan ke blog azi jugak..blog cantik..:)

Hanis Azla said...

akak pernah juga begitu dulu, bila blogger yg akak minat jarang update blog akak rasa bosan.. he..he.. mungkin kerana kita sentiasa mahu mengikuti cerita mereka kot kan..

Dinas Aldi said...

Mungkin ada masalah yg dia hadapi..doakan saja semoga dia menemui jalan penyelesaian dan dapat berblogging semula dengan hati yg gembira :)

saniah said...

hanis....sapa yg berpangkat kakak ni? akak dh 40++ dah la hanis...:)
anyway memang akak tertunggu2 cerita dia...sibuk betul la tu kan


cikgu......mungkin jugak kan...ishh sibuk la kak ni kan cikgu...hehe..nasib baik blh baca blog cikgu...hehe