Thursday, July 28, 2011

bila nak hilang



arghh...dah berapa hari saya sakit kepala. Bukan pening atau pusing pusing..yang pusing pusing dulu masa mengandung pernah dapat..tanda tanda nak pitam kan..pusing pusing pastu tu gelap...hehe...pening saya tak tahu la macam mana...


Tapi sakit kepala nih adui dalam kepala berdenyut denyut lebih lebih lagi kalau kita bangun nak berjalan...aduiiii berdenyut denyut macam ada lintah banyak banyak dalam kepala tu duk sedut darah..( hehehe saya selalu bayangkan lintah taktau la kenapa..agaknya denyut denyut tu macam lintah duk sedut darah pernah tengok lintah sedut darah? emm saya pernah..)


Ada tak pernah terbayang masa sakit kepala tu kita ambik kepala dan tebuk pastu tengok apa ada kat dalam? saya selalu terbayang nak buat lagu tu...pastu tu pikir pulak..macammana nak tengok? kan ke mata kat kepala HA HA HA...aduii sakit lagi..gelak pun takleh....arghh


Apa apa pun terima kasih kerana singgah

5 comments:

Kakzakie said...

Kakak rasa saniah penat sangat sebab kemas rumah baru pindah dengan keadaan cuaca sekarang lagi. Kena rehatlah seketika. Kakak kalau dah pening sangat telan paracetamol saja....

Saniah ada migrain ke? Baik pergi klinik...

saniah said...

kakza..itulah rasanya pun psl pindah randah ni..saya ada ubat anti migrain sndr tapi dah tak berapa berkesan dah..ye thanks kak nnti saya pergi jmp doktor mungkin dah kena tukar ubat kot..tak suka makan ubat di usia begini..risau kat buah pinggang..thnaks kak

Chik Na said...

eiii chik na geli dengan lintah... mau pengsan kalau kena gigit lintah

masa jalan kat carnival apa ntah.. pernah nampak org letak lintah kat muka untuk hilangkan migrain..

wos said...

2 minggu lepas saya kena sakit kepala mcm tu kak.
bila tersepak batu pun kepala berdenyut.
kunyah makanan pun kepala berdenyut.

sakit!

nih dah sihat belum kak?
selamat berpuasa yer, maaf zahir batin.

saniah said...

chik na..ha lagu tu la kak ingat nak buat..letak lintah kat kepala..kemarin 1st day posa kena..dari awal pg dh rasa lain macam gigil2 je..pastu tengahari terus muntah..sampai ptg..hishh tak pasal bukak puasa psl nk minum air..tapi hari dah ok..alhamdulillah..:)


Ros...macam tu laa kak kena tapi kemarin 1st day posa kena lagi..lagiiii teruk..sama la kita kan ros..apasal hah? nak kata faktor umur..rasa tak pasal ros remaja purba tapi akak ni remaja purbakala..mana sama..:
apa apa pun hari ni dah ok..baru start posa..samalah ek..selamat berpuasa utk ros..