Saturday, July 23, 2011

apa kena hah..?

saya geram la ..ni kat blogger...adakah blog saya saja yang jadi mangsa? sunyi sepi... tak nampak semua list blog kawan kawan...

Bukan kali pertama..dah dua tiga empat kali jadi lagu nih...makngah nak jalan jalan ke rumah kawan kawan pun tak boleh..

Buat hal lagi lah ni ya..hishhh

5 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

salam...sabar kak,jap je tu kot?

wos said...

err..
saya nampak jer bloglist akak kat belah kanan nih..
kengkadang blogspot nih pun buat hal jugak kak!

saniah said...

miza...lama jugak..ni jadi lagi..akak masukkan blog miza kat fav je lah senang..

Ros..blogspot ni memang dah overloaded kot..takleh merayau ni yg tension sgt sgt..

azieazah said...

Memang selalu ada masalah tu. Takpa. Itu biasa saja. Jangan risau.

saniah said...

azie..broadband saya yg slow sgt kot..nk menunggu penuh page ni punyalaa berkurun..tu yg rasa nk terminate je meksis ni..aihhh